دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله
دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله

اطلاعیه مراسم عزاداری

به اطلاع عزاداران حسینی می رساند مراسم عزاداری در تاریخ 91/9/30 مصادف با 6صفر پنجشنبه ساعت21 در حسینیه امام جعفر صادق (ع)مالکی برگزارمی گردد:

دعای کمیل

سخنرانی : حجه الاسلام و المسلمین مطهری

سینه زنی سنتی با مداحی : محسن فکوری از بوشهر

وسنج ودمام

در ضمن مسجد صاحب الزمان در کنار حسینیه برای خواهران مهیاست.


هیئت جوانان قمر بنی هاشم منطقه امامزاده عبدالله

تشکر از یک اقدام شایسته

با سلام

    بحول وقوه الهی و تلاش و پیگیری برادر بزرگوارم جناب آقای عبدالعزیز موحدی و همکاری جناب آقای عبدالرضا درویشی دهدار محل و زحمات دو نفر دیگر از نوجوانان داوطلب و علاقمند در روز جمعه مورخه24 /9/ 91 در ساحل شاه عبدالله  که در اصطلاح محلی به آن کرنجالی گفته می شود اقدام به کشت 50 اصله نهال حرا گردید. به امید روزی که با همکاری اهالی انشاء ا... شاهد رشد و نمو آنها و تبدیل شدن به جنگلی سر سبز و ساحلی زیبا برای هالی و نیز زوار امامزاده و  بازدیدکنندگان  باشیم.

جهت آشنایی با فواید درختان حرا اینجا کلیک فرمایید.

مراسم سینه زنی سنتی

به اطلاع عزداران حسینی می رساند مراسم سینه زنی سنتی این هفته شب جمعه  91/9/23 با نوحه خوانی امیر گوهرشناس از بوشهر در حسینیه امام جعفرصادق(ع) روستای شاه عبدالله (مالکی)ساعت 22برگزار می گردد.
هیئت جوانان قمر بنی هاشم منطقه امامزاده عبدالله(ع)

مراسم عزاداری

به اطلاع عزاداران حسینی می رساند مراسم عزاداری در تاریخ 91/9/16 مصادف با 21محرم پنجشنبه ساعت 8:30شب در حسینیه امام جعفر صادق (ع)مالکی برگزارمی گردد:

دعای کمیل

سخنرانی : حجه الاسلام سعادتی

سینه زنی سنتی با مداحی : علیرضا قنواتی

در ضمن مسجد صاحب الزمان در کنار حسینیه برای خواهران مهیاست.


هیئت جوانان قمر بنی هاشم منطقه امامزاده عبدالله

شور حضور

در روز تاسوعای حسینی طبق روال سالهای اخیر خیل عظیم هزاران نفری اهالی بندردیلم علی رغم نامساعد بودن شرائط جوی و بارندگی مکرر در طول روز پیاده و سواره خود را به حرم مطهر شاه عبدالله ابن محمدباقر (ع)رساندند و در قالب دستجات زنجیر زنی،سینه زنی و سنج و دمام ارادات خود به سالار شهیدان و اصحاب با وفایش به نمایش گذاشتند.
باتشکر از امور فرهنگی حرم مطهر گوشه های کوچکی از این حضور گسترده تقدیم می گردد : 

ادامه مطلب ...

فایل صوتی مداحی ناخدا در حرم شاه عبدالله(ع)

فایل صوتی مداحی ناخدا بوشهری در حرم مطهر حضرت شاه عبدالله ابن محمدباقر(ع) که در مراسم سوگواری شهادت امام محمدباقر(ع) اجرا گردیده جهت استفاده محبان آن حضرت تقدیم می گردد.جهت دریافت فایل اینجا کلیک فرمایید.

مراسم شیرخوارگان حسینی

مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در حسینیه روستای شاه عبدالله برگزار گردید با تشکر از امور فرهنگی حرم گزارش تصویری مراسم تقدیم می گردد.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری آماده سازی حسینیه شاه عبدالله

در اواخر ماه ذی الحجه تعدادی از جوانان روستای شاه عبدالله با عشق و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با همکاری امور فرهنگی حرم مطهر شاه عبدالله ابن محمدباقر(ع) اقدام به آماده سازی حسینیه روستای شاه عبدالله جهت مراسم عزاداری نمودند با تشکر از ایشان گزارش تصویری آن تقدیم می گردد. 

ادامه مطلب ...