دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله
دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله

طرح توسعه حرم مطهر شاه عبدالله(ع)

با سلام و احترام به استحضار محبان اهل بیت عصمت و طهارت و ذریه پیامبر اکرم(صلوات الله علیهم اجمعین) می رساند هیات امناء امامزاده شاه عبدالله ابن محمدباقر(ع) جهت اجرای طرح توسعه حرم مطهر در سطح 14000 مترمربع و خرید ده باب از منازل اطراف حرم که در محدوده طرح می باشند؛ نیاز به مساعدت و پشتیبانی شما عزیزان دارد.از همه عزیزان دعــوت  می شود نذورات و کمک های نقدی خود را به حساب جاری طلایی به شماره 0830800100204 نزد بانک سپه شعبه مرکزی  بندر دیلم به نام حضرت شاه عبدالله(ع) واریز نمایند.  

نظرات 1 + ارسال نظر
ارده یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

راستی می دانی در روستای شما چه تعداد ادم فقیر وجودداره. ایا توسعه یک مکان مذهبی مجعول واجب است. دست ازخرافه پرستی بردارید. راستی شما که معتقدید شاه مجعول شما نورباران کرده چرا الان نمی کنه. تا الان شما شنیدین که حرم حضرت علی نورباران کرده باشه.یعنی این امامزاده شما بالاتر از پیامبر و علی بوده.کمی تعقل لازمه.

سلام بر بندگان نیکوکار خدا
دوست محترم آری روستای ما تعداد انگشت شماری آدم فقیر دارد که با همت خیرین تحت پوشش هستند .
خواهشمند است به عقاید دیگران توهین نفرمایید و به نکات زیر توجه نمایید
1-همین مکانی مذهبی که شما مجعولش می دانید سالیانه زیارتگاه دهها هزار نفر از ارادتمندان به اهل بیت پیامبر (ص) می باشد
2-کرامات بزرگان دین امری روزمره و عادی نیست که هر لحظه توقع وقوع و ظهور آن را داشته باشیم اگر چنین بود پیامبران اولی الاعزم هم هر روز برای ایمان آوردن کافران معجزه می کردند در صورتی که می دانیم معجزات و کرامات بزرگان دین چون از امور خارق العاده هستند لذا در زمانها و شرایط خاصی اتفاق می افتند که به مشیت الهی بستگی دارد.
3-موضوع نورباران حضرت شاه عبدالله (ع)امری نیست که یک نفر ادعاکرده باشد یا به قول بعضی ها به خیالش گذشته باشد بلکه کراماتی است که ده ها نفر شاهدان آن واقعه هم اکنون زنده می باشند و همه ی افراد بالای 55سال روستا که در آن تاریخ در شاه عبدالله حضور داشته اند بر وقوع آن گواهی می دهند.
4-نوع کرامت و معجزه دلیل برتری افراد معجزه گر بر دیگر افراد والاتر نیست به عنوان مثال پیامبرانی که معجزاتشان در قرآن آمده مقام هیچکدام برتر از پیامبر عظیم الشان اسلام نیست گرچه در ظاهر معجرات بزرگی از ایشان نمایان شده است.
5-آیا شما هر واقعه تاریخی را که خود ندیده اید درست نمی دانید.
پس نتیجه می گیریم به قول شما «کمی تعقل لازم است».

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد