دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله
دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله

پیامک های میلاد امام علی (ع) و روز پدر

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

—–

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است

جان من، جانان من، روح و روان من علی لست

تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی

شکر لله حاصل عمر گران من علی است

—–

هر کس که شود داخل حصن حیدر

ایمن بود از عذاب روز محشر

جز مهر علی و آل چیزی نبود

سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

—–

ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین

ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین

کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران

روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان

ناد علیا مظهر العجائب، میلاد حضرت علی إبن أبی طالب (ع)، حیدرکرار،مایه فخر خدا، مولا ی متقیان
*مولود کعبه مبارک*

—–

پدر دستات برام گهواره بودن / چشات مثل چراغ خــونه من
بجزء تو از همـــه دنیا بریدم / کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
روزت مبارک پدر عزیزم

—–

پدر ای وجودم از تو / قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفسهات / هستی من جان گرفته
روزت مبارک

—–

پدر جان قسم بجان عزیز ات که هیج گاه
یاد شکوه مند تو از دل نمی رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود…
روزت مبارک

—–

دست های پر توانت، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده.
آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم
روزت مبارک مرد زندگیم، دوستت دارم

—–

اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی…
روز پدر مبارک

—–

وای روز مادر و روز پدر / جدم از ناراحتی آید به در
روز مادر یک النگو می دهم / زن دهد جوراب در روز پدر
تازه پول دومی را هم زمن / می ستاند از طریق گل پسر
قیمت جوراب من هم لاجرم / از النگو هست قدری بیشتر!

—–

سلام، ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پرشکوه و مهم مرد به تو نامرد هیچ ربطی نداره!

—–

امروز به نام پدران نام گرفت / زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت
هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب، لباس زیر یا مام گرفت!

—–

به گرگعلی گفتن پارسال روز زن واسه زنت چیکار کردی؟ گفت بردمش کوه، گفتن خوب، امسال میخوای چیکار کنی؟ گفت میخوام بیارمش!

—–

روز میلاد مقدسترین، نجیبترین، باتقواترین، مهربانترین، با گذشت ترین، نورانى ترین، وفادارترین شیر مرد عالم هستى به تک تک مردان که شباهتى به آن نور الهى ندارند چه ارتباطى دارد که هدیه هم میخواهند؟

.................

بابایی الهی قربون خودت و جیبت و حساب بانکیت و ماشین خوشگلت برم روزت مبارک

—–

پدر جان روزت مبارک. فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت.

—–

بابا جون، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت، شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم.

—–

پدر جان، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است، بدان که برای من بهترینی. روز پدر مبارک باد.

—–

پدرم راه تمام زندگیست، پدرم دلخوشی همیشگیست. روزت مبارک باباجون

—–

بابای خوبم خسته نباشی، لپ توپلت را بیار ببوسم
یکی اینور یکی اونور…امممممووو ه روزت مبارک.

—–

شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است / گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

...........

ازنظریک زن:بی عیب ترین مرددنیا پدرشه،زن ذلیل ترین مرد دنیا برادرشه،خوش تیپ ترین مرد دنیا پسرشه،مظلوم ترین مرد دنی اپدرشوهرشه،خوشبخترین مرددنیا شوهر خواهرشه،قدرنشناس ترین مرد دنیا دامادشه ،بدریخت ترین وبداخلاقترین و بی عاطفه ترین شوهرشه،روزشون هم پیشاپیش مبارک دیگه.

—–

به سلامتی پسری که پولهای مچاله شدشو آروم گذاشت جلوی فروشنده و گفت
برای روز پدر یک کمربند می خوام
فروشنده گفت: چه جنسی باشه
پسر کوچولوگفت:
فرقی نمیکنه فقط دردش کم باشه.
پیشاپیش روز پدر مبارک..


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد