دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله
دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله

همایش پیاده روی اهالی روستای شاه عبدالله و مالکی


ورزش، نشاط، شادابی


همایش پیاده روی ویژه برادران با حضور بخشدار مرکزی هندیجان، رئیس تربیت بدنی هندیجان، مشاور جوانان فرماندار ،(مسئول رابطین جوان بخش مرکزی)

زمان :جمعه همین هفته (پس فردا)،91/12/11

 سا عت 8صبح

مسیرحرکت از بلوار ورودی روستا مالکی به طرف آبشار(تمبتا)                                                 

به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهداء می شود./


کانون فرهنگی ، شورای اسلامی و پایگاه هلال احمر روستا مالکی، 

نظرات 2 + ارسال نظر
معراج پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://mymeraj.mihanblog.com

بسم رب فاطمه

سلام
ما گروهی داریم که زندگی شهدایی که نام ونشان ندارن رو جمع میکنیم و بسته های فرهنگی براشون درست میکنیم وبه صورت رایگان پخش میکنیم

نمیدونم گفتن این موضوع درست هست یا نه
ولی حدود 3 هفته پیش بنده خواب شهید درویشی رو دیدم
درحالی که اصلا ایشون رو ندیده بودم و حتی اسمشون رو هم نشنیده بودم
(بیشتر شهدایی که براشون کارمیکنیم یا به خوابمون اومدن یا به واسطه نشونه هاشون بوده)
اینترنت سرچ کردم چند تا درویشی آورد منم شک کردم گفتم نمیدونم کدومشون شهید مورد نظر من هستش برای همین گفتم ولش کن اگر خواست دوباره یه نشونه دیگه نشونم میده... یه جورایی ندیده گرفتم ...

امروز یکی از دوستام تماس گرفته میگه شهید درویشی میشناسی گفتم چه طور؟
گفت دیشب عکس یه شهید نشونت دادم گفتم مرضیه اینو میشناسی گفتی بله شهید درویشی هستش اینم مثله بقیه شهدا مثله متوسلیان ...

وقتی گفت بنده دلم پاره شد
دوباره اسم شهید رو سرچ کردم...
نمیدونم شما با این شهید چه نسبتی دارید
ولی دوستدارم نظرتون رو راجع به این خواب بگیدو اگر میتونید کمکم کنید.

منتظر پیام تون هستم
دعامون کنید
یازهرای مرضیه

با سلام موفق باشید .پاسخ به آدرس شما ارسال شد. به وبلاگ یاد یاران با آدرس: razenay.tebyan.net مراجعه فرمایید .مردی بود در خدمتم. یا علی مدد

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ

مو مالکی کاج نیدومه تا ایسو

عکس ارائه شده صرفا جنبه تبلیغاتی دارد جهت تشویق اهالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد