دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله
دیار ما  - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

دیار ما - شاه عبدالله (مهروبان)،هندیجان ، خوزستان

معرفی ابعاد فرهنگی ،تاریخی و اجتماعی دیار شاه عبدالله

دیدار دوستانه فوتبال یادبود مرحوم عبدالرضا درویشی

دیدار دوستانه تیم های فوتبال کانون صاحب الزمان روستای مالکی- استقلال روستای رگ سفید به یاد مرحوم عبدالرضا درویشی دهیار سابق روستای امام زاده عبدالله – مالکی ،عضو و بازیکن تیم کانون در تاریخ1393/1/8راس ساعت 16 با قرائت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی و گلباران عکس مرحوم برگزار گردید.
پیش از شروع بازی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ نظیر درویشی طی سخنرانی کوتاهی با اشاره به خدمات  دهیار سابق مرحوم عبدالرضا درویشی یاد و خاطره ی ایشان را گرامی داشتند.

 

 

در آغاز بازی لوح تندیسی توسط خانواده ی مرحوم به تیم استقلال رگ سفید اهدا گردید.

همچنین لوح تندیسی از طرف کانون فرهنگی ورزشی صاحب الزمان روستای مالکی به آقای عرفان درویشی فرزند مرحوم که به صورت نمادین دقایقی در مسابقه بازی کردند ، اهداء شد.


این دیدار با گزارشگری برادر علیرضا رامشی و داوران حسین محسنی نژاد و محسن عنانات و توفیق عبادی و با حضور انبوه اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون ،اعضای شوراهای روستاهای منطقه امام زاده عبدالله جمعی از اهالی دیلم و هندیجان برگزار گردید.



جریان بازی

دراین دیدار سراسر هجومی و جذاب  ابتداء تیم استقلال رگ سفید به گل اول دست یافت و بعد از آن تیم کانون مالکی بازی را به تساوی کشاند، نیمه ی اول بازی با نتیجه یک به یک به پایان رسید.

اما در نیمه ی دوم تیم کانون از همان دقایق اولیه بازی را تهاجمی آغازنمود، که به دو گل دیگر دست یافت و تا دقیقه 70بازی 3بر1پیش بود ، اما بعد از دقیقه هفتاد تیم رگ سفید به خود آمد و نتیجه را با دو گل پیاپی به تساوی رساند و بازی با نتیجه 3به 3با سوت داور مسابقه آقای محسنی نژاد به پایان رسید.


با تشکر از تهیه کننده گزارش آقای مصطفی درویشی وعکاس ورزشی ابراهیم درویشی و همه ی عزیزانی که جهت برگزاری این دیدار دوستانه و تبلیغات آن فعالیت بسیاری انجام دادند.



نظرات 1 + ارسال نظر
خدری جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ب.ظ http://fkhedri2.blogfa.com

سلام ممنون که پیام گذاشتید.به مادربزرگم هم اطلاع دادم خیلی خوشحال شد.گفت اینا را خدمتتون بگم:
مادر بزرگ من دختر احمد که پدربزرگش عبدالله و جدشون کربلایی حسن هست.مادرش سرو گل بوده و مادر بزرگش راتونه.
یه سوال داشتم شما با قنواتی ها هم نسبت دارید.

سلام متشکرم در مورد نسبت با قنواتی ها فکر نکنم ولی برای اطلاع بیشتر با پسر عموی مادر بزرگتان به شماره ۰۹۱۷۳۷۶۶۴۵۳ جاسم درویشی تماس بگیرید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد